زارعی, قاسم, عسگرنژاد نوری, باقر, رافعی, دنیز, راشدی زهرا, آراز. (1400). بررسی تأثیر ویژگی‌های بسته‌بندی و کیفیت ادراک شده برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل گر نوع مشتری. پدافند الکترونیکی و سایبری, 12(46), 53-63.
قاسم زارعی; باقر عسگرنژاد نوری; دنیز رافعی; آراز راشدی زهرا. "بررسی تأثیر ویژگی‌های بسته‌بندی و کیفیت ادراک شده برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل گر نوع مشتری". پدافند الکترونیکی و سایبری, 12, 46, 1400, 53-63.
زارعی, قاسم, عسگرنژاد نوری, باقر, رافعی, دنیز, راشدی زهرا, آراز. (1400). 'بررسی تأثیر ویژگی‌های بسته‌بندی و کیفیت ادراک شده برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل گر نوع مشتری', پدافند الکترونیکی و سایبری, 12(46), pp. 53-63.
زارعی, قاسم, عسگرنژاد نوری, باقر, رافعی, دنیز, راشدی زهرا, آراز. بررسی تأثیر ویژگی‌های بسته‌بندی و کیفیت ادراک شده برند بر تمایل به پرداخت مصرف‌کنندگان با نقش تعدیل گر نوع مشتری. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1400; 12(46): 53-63.