زریابی, محمد. (1402). تأثیر بازنمایی طراحی ایرانی اسلامی بر بسته‌بندی‌های زعفران ایران در فرایند ارتباط با مخاطب. پدافند الکترونیکی و سایبری, 14(56), 13-22.
محمد زریابی. "تأثیر بازنمایی طراحی ایرانی اسلامی بر بسته‌بندی‌های زعفران ایران در فرایند ارتباط با مخاطب". پدافند الکترونیکی و سایبری, 14, 56, 1402, 13-22.
زریابی, محمد. (1402). 'تأثیر بازنمایی طراحی ایرانی اسلامی بر بسته‌بندی‌های زعفران ایران در فرایند ارتباط با مخاطب', پدافند الکترونیکی و سایبری, 14(56), pp. 13-22.
زریابی, محمد. تأثیر بازنمایی طراحی ایرانی اسلامی بر بسته‌بندی‌های زعفران ایران در فرایند ارتباط با مخاطب. پدافند الکترونیکی و سایبری, 1402; 14(56): 13-22.