- ابطحی، سیدحسین و صلواتی، عادل(1385)، مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو، چاپ اول.
- ابن الرضا، سید جواد(1386). درختواره فقه، شیوه ای نوین در ارائه متون فقهی، ره آورد نور20، صص 16-23.
- آذر، عادل؛ رجب زاده قطری، علی و اخوان، عطیه(1396)، نگاشت مدل تولید پایدار با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی، فصلنامه علمی – پژوهشی مطالعات مدیریت صنعتی، سال پانزدهم، شماره 64، صص 26-1.
- بیانات در دیدار جمعى از پژوهشگران و مسئولان شرکتهاى دانشبنیان، 08/ 05/ 1391
- جلالیوند، عباس(1388)، دﯾﺪهﺑﺎﻧﯽ؛ ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ، روشها و ﭘﺎﯾﮕﺎهﻫﺎ، ﻧﺎﺷﺮ: ﻣﺮﮐﺰ آﯾﻨﺪه ﭘﮋوﻫﯽ ﻋﻠﻮم و ﻓﻨﺎوری دﻓﺎﻋﯽ ـ ﻣﺆﺳﺴﻪ آﻣﻮزﺷﯽ و ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ دﻓﺎعی.
- حقیقی بروجنی، پیام(1392)، نهادینهسازی مدیریت دانش، مجله الکترونیکی مطالعات مدیریت دانش، شماره 12.
- طرح تحول علمی و تعالی معنوی دانشگاه جامع امام حسین(ع): «دانشگاه سازمانی سپاه در تراز انقلاب اسلامی»، اردیبهشت 1394.
- قادری، محسن(1396)، طراحی الگویی برای رصد و ارزیابی راهبردهای کلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رساله دکترای مدیریت سیستمها، دانشگاه جامع امام حسین (ع).
- Albright, K. (2004). Environmental Scanning: Radar for Success, The Information Management Journal.
- Choi, B., Simon K.P. & Davis J.G. (2008). Effects of knowledge management strategy on organizational performance: A complimentary theory-based approach, Omega, 36, 235-251.
- Cordero, C., Delino, R., Jeyaseelan, L., Lansang, MA., Lozano, JM., Kumar, S, et al. (2008). Funding agencies in low- and middle-income countries: support for knowledge translation, Bull World Health Organ, 86(7): 524-4.
- Hachicha, W. & Elmsalmi, M. (2014). An integrated approach based-structural modeling for risk prioritization in supply network management, Journal of Risk Research, 17(10), 1301-1324.
- Handzic, M., Lagumdzija, A. & Celjo, A. (2008). Auditing knowledge management practices: model and application, Knowledge Management Research & Practice, 6(1), 90–99.
- Jasimuddin, Sajjad M., Connell, C. & Klein, Jonathan H. (2014). A decision tree conceptualization of choice of knowledge transfer mechanism: the views of software development specialists in a multinational company, Journal of Knowledge Management, 18(1), 194-215.
- Joshi, K.D., Chi, L., Datta, A., & Han, S. (2010). Changing the competitive landscape: Continuous innovation through IT-enabled knowledge capabilities, Information Systems Research, 21(3), 472-495.
- Kannan, G. & Noorul, H.A. (2007). Analysis of interactions of criteria and sub-criteria for the selection of supplier in the built-in order supply chain environment, International Journal of Production Research, 45(17), 3831–3852.
- Kannan, G. Pokharel, S. & Sasi Kumar, P. (2009). A hybrid approach using ISM and fuzzy Comment [t6]: Author: Please TOPSIS for the selection of reverse logistics provider, Resources, Conservation and confirm the year of publication (whether Recycling, 54(1), 28–36).
- Lin, C., Wu, J-C. & Yen, D.C. (2012). Exploring barriers to knowledge flow at different knowledge management maturity stages, Information & Management, 49, 10–23.
- Liu, P.L., Wen, C.C. & Tsai, C.H. (2004). An empirical study on the correlation between knowledge management capability and competitiveness in Taiwan’s industries, Technovation, 24(12), 971–977.
- Massa, S. & Testa S. (2009). A knowledge management approach to organizational competitive advantage: Evidence from the food sector, European Management Journal, 27, 129-141.
- Pandey, V.C. & Garg, S. (2009). Analysis of interaction among the enablers of agility in supply chain, Journal of Advances in Management Research, 6(1), 99-114.
- Pee, L.G. & Kankanhalli, A. (2009). A Model of Organisational Knowledge Management Maturity Based on People, Process, and Technology, Journal of Information & Knowledge Management, 8(2), 79–99.
- Ramesh, A., Banwet, D.K., Shankar, R. (2010). Modeling the barriers of supply chain collaboration, Journal of Modelling in Management, 5(2), 176–193.
- Santesso, N. & Tugwell, P. (2006). Knowledge translation in developing countries, J Contin Educ Health Prof, 26(1): 87-96.
- Syed-Ikhsan, S.O.S., & Rowland, F. (2004). Knowledge management in a public organization: a study on the relationship between organizational elements and the performance of knowledge transfer, Journal of knowledge management, 8(2), 95-111.
|