1.

الگوی آموزش و تربیت نظامی-انتظامی مبتنی بر مکتب شهید قاسم سلیمانی

صفحه 11-36
صدیقه سادات هاشمی؛ اکرم علمردانی

2.

بررسی نقش و تاثیر معماری اسلامی–ایرانی بر تربیت از ظهور دوره صفویه تا پایان دوره قاجاریه (مطالعات موردی)

صفحه 37-63
شهاب الدین عالمی؛ محمدحسن پرداختچی؛ محمدمنان رئیسی؛ اسمعیل کاووسی؛ سید امیر رون

3.

بررسی و نقد جبرگرایی سوسیالیستی و لیبرالیستی و بازخوانی نظریه‌اعتباریات علامه طباطبایی به منظور تبیین اصل اختیار و دست‌یابی به اصول و مولفه‌های تربیت‌سیاسی

صفحه 65-93
فاطمه خاوری؛ جمیله علم الهدی؛ داود حسین پور

4.

پیوستگی معنایی و بینا آیه‌ای « آیه خلافت و آیه امانت» در قرآن با محوریت « آیه فطرت » و استنتاج دلالت های تربیتی آن

صفحه 95-122
سعید فخاری؛ مهدی رضایی؛ فاطمه دسترنج

5.

دلالت نظریة انسان‌شناختی مبتنی بر اخبار طینت بر اهداف نظام تربیتی

صفحه 123-141
عطاءالله بیگدلی؛ سید رسول حسینی نواز

6.

رویکردهای تربیتی پیامبر(ص) در گذر از جاهلیت به اسلام مبتنی بر قرآن کریم

صفحه 143-162
زینب طهرانی مقدم؛ محمد نبی زاده؛ محمد علی مهدوی راد

7.

طراحی الگوی تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام‎ معظم‎ رهبری

صفحه 163-192
هما رحمانی

8.

منطق برنامه درسی تعلیم و تربیت عمومی مبتنی بر دیدگاه حیات طیبه

صفحه 193-225
رحمت اله مرزوقی؛ فرزانه دیمه کار حقیقی