1.

سخن سردبیر

صفحه 5-10
سید محمد مقیمی

2.

عوامل تأثیرگذار بر برندسازی اسلامی

صفحه 11-40
محمد رضا رستمی؛ داود فیض؛ عظیم زارعی؛ عباسعلی رستگار؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

3.

تبیین ابعاد منزلت کارکنان مبتنی بر دیدگاه‌های مقام معظم رهبری(حفظه الله)

صفحه 41-64
سید عبدالله صالح نژاد امرئی؛ حسن درویش؛ سید علی‌اکبر احمدی؛ لطف‌الله فروزنده

4.

شناسایی مؤلفه‌های الگوی آموزش و تربیت اسلامی مدیران نهادی در ایران

صفحه 133-155
مهدی محمدی؛ محمد حکاک؛ امیرهوشنگ نظرپوری؛ سید نجم الدین موسوی

5.

طراحی الگوی مفهومی عوامل پیش برنده و بازدارنده مشارکت شهروندی در نهج‌البلاغه

صفحه 65-89
رضا واعظی؛ هادی خان محمدی؛ مصطفی دلشاد تهرانی؛ حسین اصلی پور

6.

الگوی شکل گیری نوآوری اجتماعی در جهاد سازندگی

صفحه 91-131
مهدی روح اللهی؛ حبیب الله طباطباییان؛ منوچهر منطقی؛ جهانیار بامداد صوفی

7.

نقش و کارکردهای نیت در مدیریت اسلامی

صفحه 157-182
محمد جوادی؛ اسدالله گنجعلی

8.

بررسی عوامل مؤثر بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتها از دیدگاه اسلامی

صفحه 183-211
قدرت اله طالب نیا؛ حسین رجب دری؛ امیررضا خانی ذلان

9.

گردشگری دینی، الزامات، راهبردها و پیامدها

صفحه 213-237
حمید ضرغام بروجنی؛ مجتبی محمودزاده؛ علی مروتی شریف آبادی؛ فائزه اسدیان اردکانی

10.

چکیده عربی

صفحه 239-246
غلامحسین باقری مهیاری

11.

چکیده انگلیسی

صفحه 246-254
قاسم قنبری خانقاه