1.

نقش عوامل شخصیتی در بروز سوانح فنی در یکی از واحدهای نظامی

صفحه 11-28
مصطفی خانزاده؛ محمد روشنی؛ سمیه آقامحمدی

2.

طراحی الگوی رهبری افسران صف به‌منظور کاهش اختلالات روان‎شناختی و فرار از خدمت سربازان (پژوهش آمیخته)

صفحه 29-52
حسن احمدی؛ صدیقه سادات هاشمی

3.

نقش جو عاطفی خانواده و سبک ابرازگری هیجان در بهزیستیِ تحصیلی دانش‌آموزان دارای والد نظامی

صفحه 53-65
الاء رخشنده؛ زهرا آشکار؛ سولماز دهقانی دولت آبادی؛ حسین بیات

4.

پیش‌بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس سیستم‌های مغزی رفتاری و به واسطه پذیرش خود در نظامیان بازنشسته

صفحه 67-80
سمیرا سعیدی؛ اعظم طاهری؛ فرحناز اکبری؛ مریم محسنی

5.

تعیین اثر بخشی بسته مدیریت راهبرانه کلاس درس بر درگیری تحصیلی دانش آموزان

صفحه 81-106
فاطمه رسولی؛ فریبرز درتاج؛ صغری ابراهیمی قوام؛ علی دلاور

6.

اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی ـ هیجانی (REBT) بر الگوی ارتباطی، صمیمیت و سبک‌های حل تعارض در کارکنان متأهل نیروهای نظامی با علائم افسردگی شدید

صفحه 107-134
مژگان عباسی ابرزگه؛ نفیسه درخشان؛ فاطمه اسدی؛ فاطمه سبزواری؛ آزاده باقری

7.

اثربخشی آموزش شفقت به خود بر انعطاف‌پذیری شناختی، تاب‌آوری و دشواری در تنظیم هیجان در مجروحان نیروهای مسلح جنگ تحمیلی

صفحه 135-159
محسن رفیعی؛ مریم شبرنگ مریدانی؛ فاطمه اسدی؛ عبدالرحمان پرهیز؛ سارا شاکری

8.

طراحی نقش سرمایه روان‌شناختی، حمایت اجتماعی و استرس ادراک‌شده در پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی در کارکنان نیروهای مسلح با نشانگان افسردگی

صفحه 161-178
محمود شفیعی؛ ایوب صبّاح

9.

مقایسه اثربخشی بسته آموزشی مدیریت حافظه‌هیجانی بر هوش‌هیجانی در زنان و مردان با علائم افسردگی

صفحه 179-197
فرشید ضیایی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ نورعلی فرخی