1.

بررسی و تبیین مبانی، اهداف و اصول رویکرد معنوی به تربیت دینی از منظر علامه طباطبایی

صفحه 11-60
یداله اقدامی؛ محمدرضا شرفی جم؛ افضل السادات حسینی دهشیری؛ نرگس سجادیه

2.

کاربرد خیال در تربیت بر اساس مبانی صدرایی

صفحه 61-88
سید مهدی میرهادی

3.

بررسی احادیث «سه‌هفت‌سال» از منظر فقه تربیتی

صفحه 89-115
سیدنقی موسوی

4.

بررسی جایگاه و مفهوم گفتگو و پرسشگری در آموزه‌های حضرت علی(ع)

صفحه 117-150
سید حسین واعظی؛ خدیجه طوفان فرد؛ زهره سعادتمند

5.

طراحی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی

صفحه 151-199
محمود امیدی؛ مهدی سبحانی نژاد؛ محمد حسن میرزامحمدی؛ محسن ایمانی نایینی

6.

تحلیل محتوای کتاب روان‌شناسی پایه یازدهم برمبنای عناصر پنج‌گانه برنامه درسی ملی (تعقل ایمان، علم، عمل، اخلاق)

صفحه 201-228
محمدجواد یدالهی فر؛ سعید صحابت انور؛ ناهید حیدری

7.

شناسایی مؤلفه‌ های رهبری آموزشی بر مبنای آموزه‌ های دین اسلام

صفحه 229-257
امیر علی اصغری؛ محمدنقی ایمانی؛ محمود صفری

8.

ادراک معلمان از برنامه درسی آموزش‌ارزش‌ها در دوره اول ابتدایی

صفحه 259-292
فاطمه غلام زاده؛ محمد اکبری بورنگ؛ محسن آیتی

9.

تحلیلی بر رویکردهای تربیتی محبت از دیدگاه امام خمینی(ره)

صفحه 293-317
رضاعلی نوروزی؛ ریحانه دادخواه