1.

تضاد و تفاوت در تربیت مبتنی بر گفت‌وگو با نظر به دیدگاه‌های ملاصدرا

صفحه 5-34
ملیحه رجائی؛ طاهره جاویدی کلاته جعفرآبادی؛ علیرضا صادق زاده؛ بختیار شعبانی ورکی

2.

بررسی آثار تربیتی «خوف و رجا» از دیدگاه اسلام با تأکید بر قرآن‌ کریم

صفحه 35-77
عباسعلی رستمی نسب؛ مراد یاری دهنوی؛ عارفه پورحیدری

3.

پدیدارشناسی تجربه زیسته اساتید از نسبت دیانت با رشد هوش هیجانی

صفحه 79-104
بدر السادات دانشمند

4.

بررسی تأثیر آموزش دوره سبک زندگی منتظرانه بر فرهنگ اعتقاد به مهدویت دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 105-128
محبوبه سلیمان پورعمران؛ مریم قلیپور؛ مجتبی سیاح

5.

تحلیل جایگاه تربیت‌معلم در گفتمان‌های حاکمیت سیاسی بعد از انقلاب اسلامی ایران

صفحه 129-154
رضا حق ویردی؛ برخورداری رمضان؛ سوسن کشاورز؛ علیرضا محمودنیا

6.

تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از نظام آموزش‌وپرورش در گام اول انقلاب

صفحه 155-184
فرامرز محمدی پویا

7.

واکاوی مؤلفه‌های هویت‌یابی در نظریه انسان به‌منزله عامل

صفحه 185-214
فاطمه رهبری؛ حکیمه السادات شریف زاده؛ میمنت عابدینی بلترک

8.

تبیین تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و تحلیل آن بر اساس نظریه تربیت اجتماعی فارابی

صفحه 215-255
یاسر نانکلی؛ محمد حسن میرزامحمدی؛ محسن ایمانی

9.

تبیین تربیت معنوی برای کودکان از منظر کل‌گرایان و نقد آن با تأکید بر آموزه‌های اسلامی

صفحه 257-289
معصومه کیانی

10.

طراحی الگوی اسلامی تربیت جنسی برای کودکان با رویکرد فقهی

صفحه 291-313
مرتضی حاجی زاده؛ محمد محسنی دهکلانی؛ علی‌اکبر جهانی؛ علی‌اکبر ایزدی فرد