1.

فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی در مکتب امیر المؤمنین علی(ع)( 13 ) حکمت392

صفحه 11-16

2.

الگوی تحوّل وجودی انسان با تکیه بر اندیشه عرفانی علامه طهرانی و دلالت‌های تربیتی آن

صفحه 17-46
الهام موحدی نیا؛ مریم برهمن

3.

‌‌بررسی و اولویت بندی رویکرد تربیت اخلاقی فرماندهان صف یکی از دانشگاه های نظامی

صفحه 47-74
اکرم علیمردانی؛ سمیه تنهایی سیس

4.

تبیین اندیشه‌های روان‌شناختی فلسفی ملاصدرا و کاربست دلالت های تربیتی آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

صفحه 75-108
مهدی رضایی

5.

تدوین و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش اقتصاد مقاومتی برای دوره ابتدایی

صفحه 109-146
محمد جاودانی؛ علیرضا بخشایش؛ محمدحسین محمودی

6.

شناسایی عوامل اجتماعی - تربیتی موثر بر تمایل دانش آموزان به حضور در مسجد بر اساس طرح شهید بهنام محمدی

صفحه 147-180
سید مهدی رفعتی اصل؛ صادق رضایی

7.

طراحی الگوی رشد اخلاقی دانش‌آموزان در چارچوب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی

صفحه 181-202
طاهره مجدالدین؛ سید محمد میردامادی؛ محمد رضا سرمدی

8.

فراترکیب مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی و ارزیابی جایگاه آن در اسناد بالادستی و کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی

صفحه 203-236
رضا وفائی؛ حسن ملکی؛ علیرضا صادقی؛ مهدی سبحانی نژاد

9.

مرزگشایی مفهوم قرآنی تربیت: در تکاپوی ارائه تبیینی بدیع از تربیت قرآنی

صفحه 237-258
فرزانه علیزاده؛ معصومه السادات حسینی میرصفی؛ محمد رضا شیرازی

10.

نقد مبانی افراط‌گرایی دینی و بررسی مولفه های تاثیرگذار تربیت اسلامی در مهار و تعدیل آن

صفحه 259-292
علی نقوی؛ مجید معارف؛ محمد رضا آرام

11.

واکاوی انگاره اجتماعی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در تبیین ماهیت تربیت اجتماعی

صفحه 293-318
جواد مظاهری؛ ایراندخت فیاض؛ رسول رسولی پور؛ احمد سلحشوری

12.

واکاوی آداب تربیت فرهنگی در نهج البلاغه(مطالعه موردی:حوزه اخلاقیات)

صفحه 319-348
فاطمه صفی نژاد؛ حسین کامیاب؛ مرضیه کهنوجی