1.

بررسی تأثیر آموزش محتوای درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه بر هوش اخلاقی دانشجویان دختر دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

صفحه 11-29
مرضیه کهنوجی؛ حسین کامیاب

2.

تبیین مفهوم تکلیف و استخراج استلزامات تربیتی رویکرد تکلیف‌محور بر مبنای آموزه‌های قرآن کریم

صفحه 31-57
محمد آزین؛ سعید بهشتی؛ احمد سلحشوری؛ ایراندخت فیاض

3.

تحلیل محتوای کیفی کتاب «تعلیم و تربیت در اسلام»: استخراج الگوی تربیت اسلامی از دیدگاه شهید مرتضی مطهری

صفحه 59-78
خلیل زندی؛ داود میرزایی فر

4.

تعلیم و تربیت در دیدگاه امام خمینی(ره) با تاکید بر نظریه سعادت انسان

صفحه 61-87
سیاوش نصرت پناه؛ غلامحسین رضایت؛ سیما اقبالی نسب

5.

دانشگاه ضد استعماری اقتدارآفرین و تمدن‌ساز: ارکان نظریه پایه دانشگاه مبتنی بر فراتحلیل کیفی پژوهش های مرتبط با دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی ایران

صفحه 117-89
امیر شهسواری؛ سیدسعید نجیبی

6.

شناسایی مولفه ها و خرده مولفه های برنامه درسی آینده پژوهانه و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالا دستی آموزش و پرورش

صفحه 119-151
محسن دیبایی صابر؛ محسن فلاحتداری

7.

طراحی مداخله‌ای مبتنی بر نظامات قانونی برای تربیت مدنی و قانونی پذیری زنان مجرم

صفحه 153-174
مریم شاهوردی؛ سیده اسماء حسینی؛ مهدی عباسی؛ روشنک خدابخش پیرکلانی

8.

مقایسة منطق فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مواجهه با پژوهش‌های قائل به شکاف نسلی نسبت به تحلیل نسل جدید ایرانی

صفحه 175-223
علی کاشانی؛ علی دهچالی؛ سینا فریدونی