1.

تبیین مبانی، اهداف، اصول و روش‌های تربیت حماسی در شاهنامه فردوسی (برای نظام تعلیم‌وتربیت رسمی)

دوره 29، شماره 50، خرداد 1400، صفحه 177-205
محسن خوشناموند؛ ایراندخت فیاض؛ احمد سلحشوری؛ شیرزاد طایفی

2.

جایگاه پژوهش تربیتی در پرتو رویکرد پسا ساختار گرایی

دوره 24، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 159-176
ایراندخت فیاض؛ حسین شرفی

3.

چارچوب رویکرد تعلیم و تربیت ولایی در مکتب امام خمینی بر اساس استعاره قرآنی "شجره طیبه"و الگوی"حکمت - بنیان" لقمان حکیم

دوره 31، شماره 59، شهریور 1402، صفحه 273-332
سید یاسر حکیمی؛ احمد سلحشوری؛ ایراندخت فیاض

4.

دلالتهای ارتباط معنایی حیات و تربیت درآیه 24 سوره انفال و تاثیر آن بر مبانی تعلیم و تربیت اسلامی

دوره 32، شماره 63، شهریور 1403، صفحه 137-164
سید یاسر حکیمی؛ احمد سلحشوری؛ ایراندخت فیاض

5.

کمال‌گرایی دینی و نسبت تساهل با آن در تربیت دینی

دوره 28، شماره 46، اردیبهشت 1399، صفحه 125-144
ایراندخت فیاض؛ حسین شرفی

6.

مبانی معرفت شناختی تربیت معنوی در تحقق دانشگاه تمدن ساز مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی

دوره 32، شماره 64، مهر 1403، صفحه 225-254
محمد نبی زاده؛ سعید بهشتی؛ ایراندخت فیاض؛ احمد سلحشوری

7.

هرزه‌نگاری: چالشی فراروی تربیت جنسی از دیدگاه اسلام

دوره 26، شماره 39، شهریور 1397، صفحه 75-105
ایراندخت فیاض؛ مریم بختیاروند

8.

واکاوی مؤلفه‌های حماسی در سیرة شهید سلیمانی و رهاوردهای تربیتی آن در تحقق بیانیة گام دوم انقلاب اسلامی

دوره 31، شماره 61، دی 1402، صفحه 301-342
محسن خوشناموند؛ ایراندخت فیاض؛ فاطمه صحرائی پاریزی؛ سیدزکریا محمودی رجا