1.

اصول اخلاقی تربیت متعاطیان حکمرانی اسلامی از منظر نهج البلاغه

دوره 8، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 85-121
امیرحسین گازر؛ محمدحسین علیپور

2.

اصول و راهبرد مدیریت امام علی(ع) در حل بحران های سیاسی-اجتماعی

دوره 15، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 27-60
عبدالرضا باقی؛ احمدرضا شاهعلی؛ فاطمه زهرا تصدیقی

3.

بررسی رابطه دینداری و عمل به باورهای دینی با رضایت شغلی کارکنان سازمان بهزیستی استان یزد

دوره 21، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 127-146
حمیدرضا خسروانیان؛ میثم شفیعی رودپشتی؛ مهناز توکلی

4.

تبیین ویژگی های کلیدی مدیران فرهنگی از منظر اسلام (با کنکاشی در قرآن و نامه 53 نهج البلاغه)

دوره 17، شماره 64، اسفند 1393، صفحه 57-86
محمد رضا سلطانی؛ غلامحسین نیکوکار

5.

تحلیل مفهوم عقل از دیدگاه امام علی علیه السلام و استنتاج دلالت های آن در مبانی و اصول تربیت عقلانی

دوره 31، شماره 58، خرداد 1402، صفحه 120-154
کیومرث قیصری گودرزی

6.

تدوین و اولویت بندی ویژگی‌های سازمان صبور با رویکرد اسلامی

دوره 31، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 11-48
اباذر ظهرابی؛ رضا رسولی؛ سید محمد حسین کمانی؛ ناصر برخوردار

7.

روش های انضباط انتظامی در آموزه های تربیتی نهج البلاغه

دوره 31، شماره 61، دی 1402، صفحه 207-238
روح الله کریمی خویگانی

8.

سخن سردبیر

دوره 25، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 5-14
سید محمد مقیمی

9.

سخن سردبیر (زمستان 97)

دوره 26، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 5-14
سید محمد مقیمی

10.

طراحی و تبیین الگوی مفهومی شایستگی‌های منابع انسانی در نهج‌البلاغه با استفاده از تکنیک تحلیل مضمون و ISM

دوره 17، شماره 64، اسفند 1393، صفحه 27-55
سیدعلی اکبر احمدی؛ حسن درویش؛ محمد جواد سبحانی فر؛ حامد فاضلی کبریا

11.

مبانی اخلاق کار از دیدگاه امام علی علیه السلام

دوره 19، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 37-65
محمد علی مشایخی پور

12.

نقش اصول اعتقادی اسلامی در پیشگیری از جرم و انحراف با تأکید بر آموزه های نهج البلاغه

دوره 4، شماره 15، فروردین 1394
روح اله سبحانی؛ محمد رضا الهی منش

13.

ویژگیها و ثمرات تفکر انتقادی از دیدگاه امام علی(ع)

دوره 19، شماره 13، اسفند 1390
ایوب محمودی؛ رضا علی نوروزی؛ محمد نجفی