آمار

تعداد نشریات36
تعداد شماره‌ها1,176
تعداد مقالات8,477
تعداد مشاهده مقاله6,546,137
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,710,683

1.

ارائه الگوی ارزیابی عملکرد مدیران مالی بخش عمومی

دوره 1، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 147-174
حمید مرتضی نیا؛ آرمین وجودی نوبخت

2.

ارائه الگوی مفهومی مدیریت عملکرد سازمانی در سازمان های دفاعی

دوره 15، شماره 83، مهر 1395، صفحه 49-67
محمد تولایی؛ غلامرضا زاهدیان پیشخانی

3.

ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین مبتنی بر مفاهیم مدیریت کیفیت

دوره 19، شماره 55، خرداد 1396، صفحه 4-17
بختیار استادی؛ عادل پورقادر چوبر

4.

ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین شعب بانک ملی تحت یک فرآیند دو مرحله‌ای به کمک تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 23، شماره 71، شهریور 1400، صفحه 47-59
حمید شاهبندرزاده؛ زهرا بهروزی

5.

ارزیابی عملکرد بسیج در مدیریت بحران کرونا(مطالعه موردی استان سمنان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اردیبهشت 1403
احمد امانی

6.

ارزیابی عملکرد تأمین‌کنندگان تجهیزات ‌ابزار دقیق شرکت ‌‌پتروشیمی برزویه با رویکرد ‌نش و تحلیل‌پوششی ‌داده‌ها

دوره 23، شماره 72، آذر 1400، صفحه 41-53
مرتضی شفیعی؛ سعیده اکبرپور؛ علی اخلاقی نیک

7.

ارزیابی عملکرد دولت آمریکا در کنترل بحران کرونا

دوره 13، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 7-51
جلال فداکاریان؛ حسین حسینی

8.

ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد یکپارچه‌سازی چارچوب طبقه‌بندی سازمان (PCF) و حداقل استانداردهای زنجیره تأمین؛ همراه با مطالعه کاربردی

دوره 20، شماره 61، آذر 1397، صفحه 62-78
ثنا دنگ کوب؛ امیرحسین انضباطی

9.

ارزیابی عملکرد مدیریت بحران زلزله بوشهر شهر شُنبه

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 97-125
جلیل زربین

10.

استخراج معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های فرهنگی مبتنی بر انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

دوره 24، شماره 2، تیر 1395، صفحه 105-134
محمد رضا سلطانی؛ علی خانی

11.

الگوی ارزیابی عملکرد فردی فرماندهان و مدیران مبتنی بر روش فراترکیب

دوره 22، شماره 99، خرداد 1402، صفحه 11-40
علی ترابی کلاته قاضی؛ مسعود علی حسینی؛ روح‌اله فرجی

12.

الگوی ارزیابی عملکرد مدیریت لجستیک پلیس در بحران‌های انتظامی (مورد مطالعه: فاتب)

دوره 23، شماره 73، تیر 1401، صفحه 41-52
رضا محمدی؛ اکبر رضازاده؛ میلاد آقایی

13.

بررسی ابعاد اقتضایی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان کلیدی با رویکرد معماری منابع انسانی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 25-50
سید محسن زارع؛ علی شائمی برزکی؛ محمد اسماعیل انصاری؛ مهدی ابزری

14.

بررسی اثربخشی نظارت‌ تخصصی بودجه در نظام کنترل و نظارت از دیدگاه مدیران (مدیران کل)

دوره 4، شماره 4، دی 1402، صفحه 117-146
حسین عابدینی چایجان؛ محمد سلگی

15.

بررسی رابطه علی معلولی میان مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از شیوه دیمتل فازی

دوره 1، شماره 3، آبان 1399، صفحه 37-52
رضا اعتصامی؛ حامد رضایی

16.

بررسی و تحلیل وضعیت نظام ارزشیابی عملکرد

دوره 10، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 23-48
محمد رضا سلطانی؛ محمد حسین طلایی؛ احمد صابری مقدم

17.

تبیین تأثیر محرک‌ها بر عملکرد زنجیره تأمین در صنعت فرش ماشینی ایران

دوره 18، شماره 53، آذر 1395، صفحه 47-55
اسماعیل مزروعی نصرآبادی؛ عباس شول

18.

تدوین مدل راهبردی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین پایدار در بخش خدمات (شاهد تجربی: سازمان تامین اجتماعی کشور)

دوره 25، شماره 78، خرداد 1402، صفحه 1-8
محسن احمدپور؛ محمد مهدی موحدی؛ یوسف قلی پور کنعانی

19.

توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از کارت امتیازی متوازن

دوره 13، شماره 34، اسفند 1390
حامد مهریار ایردیموسی؛ احمد نورنگ

20.

چارچوب ارزیابی سیستم مدیریت موجودی و انبار قطعات یدکی و ارائه نقشه راه MRO-iREAM

دوره 23، شماره 70، خرداد 1400، صفحه 71-90
هادی رحمتی؛ سعید رمضانی

21.

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد برنامه‏های راهبردی تحقیقات دفاعی سپاه (با رویکرد تحقیقات دفاعی نرم)

دوره 19، شماره 74، مرداد 1390
علی محمد احمد وند؛ عبدالرحمن کشوری؛ غلامحسین نیکوکار؛ حمیدرضا حاتمی؛ منصور صادقی مال میری

22.

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد سازمانی بانک انصار

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 187-210
سیاوش نصرت پناه؛ امیر حصیرچی؛ محبعلی دهقانی

23.

طراحی شاخص جامع آسیب پذیری اقتصادی با رویکرداقتصاد مقاومتی و ارزیابی عملکرد دولت ها از منظر آسیب پذیری اقتصادی

دوره 1، مقالات اولین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، 1398

24.

طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانش‌محور

دوره 4، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 155-195
هدیه همای پور؛ عبّاس منوریان؛ رحمت الله قلی پور

25.

طراحی نظام ارزیابی مدیریت ارتباط با مشترى (مطالعه موردی: شرکت گاز استان خراسان شمالی)

دوره 20، شماره 61، آذر 1397، صفحه 17-28
حمیدرضا کوشا؛ سهی تبری